MONICA MĂCIUCEANU



Un nou articol special despre o persoană la fel de specială.Nu ai cum să nu o iubești pe doamna Monica Măciuceanu!






Doamna Monica sau ,,profa" este o adevărată campioană a muzicii,deoarece formează alți mici campioni ai muzicii, așadar doamna Monica este profesoară de muzică în Galați, la ,,VOCESchool music & dance".Consider că este una dintre cele mai bune profesoare de muzică din România ,deoarece (după cum veți vedea mai jos) trăiește aceleași emoții ca și  elevii ei și de fiecare dată se pune în pielea lor....de aceea toți copiii chiar o iubesc!


De când am întâlnit-o, am iubit-o pe ,,profa",deoarece este o femeie plină de viață și sinceră, foarte sinceră....si eu iubesc oamenii sinceri! Știu că are o ,, slăbiciune " pentru stilul de muzică Jazz și își încurajează toți elevii să cânte acest stil...ceea ce este chiar de apreciat, fiindcă Jazz-ul este foarte greu și se spune că cine cântă Jazz ,poate să cânte orice! Am auzit-o pe ,,profa" cântând și vă pot spune că am rămas cu gura căscată , WOW!
Este o femeie minunată,care a muncit să ajungă cine este acum! Ce să vă mai spun despre acest om uimitor? Am multe să vă zic,dar dacă mă apuc să scriu tot,voi termina articolul abia la anul! Așadar, vă invit să citiți micul interviu cu doamna Monica Măciuceanu, cunoscută sub numele de ,,profa" .

1.D-voastră sunteți una dintre cele mai cunoscute și iubite profesoare de muzică din România.De ce credeți că vă iubesc copiii?

,,Habar n-am...Simt și mă comport ca ei, trăiesc cu ei fiecare emoție și de cele mai multe ori sunt un copil...mai mare ce-i drept.Sunt alături de ei în absolut tot ce fac, mă distrez, mă joc cu ei și trăiesc în lumea lor simțindu-mă bine."

2.Atunci când pregătiți copiii vă bazați să cânte perfect sau să cânte cu inima ?

,, Știi,de multe ori prefer să aud ceva imperfect trăit cu emoție decât perfecțiunea fără trăire.Vreau să-i văd vii,vreau să-i văd că se bucură de ceea ce fac,nu că vor să atingă perfecțiunea.Vreau să-i văd copii,nu maturi pentru că,copilaria este minunată chiar dacă ai 10,14,20.30 de ani.Atâta timp cât sunt puri și sinceri ,iese ceea ce-și propun.Deci vreau să fie fericiți,mai mult decat orice."

3. Considerați că acest drum al muzicii merită atâta muncă?

,,Nu știu ce să spun . În acest domeniu și mai ales că eu lucrez cu copiii,e greu de spus despre ceea ce ar însemna o meserie.Pentru ei e doar hobby.Eu merg cu ei în multe concursuri dar nu pentru a fi premiați ci pentru a ne antrena.La așteptări mari vor fi dezamăgiri mari.Ne bucurăm de distracție,ne bucurăm de contactul cu lumea,ne informăm, interacționăm, căutăm emoții noi și așa vin și apauzele, și premiile, pentru că până la urmă ne bucurăm de viață. Am eu o vorbă-nici nu mai stiu de unde e-Prefer o voce, care falsează frumos decât o voce care te plictisește cu perfecțiunea pentru că nici cele mai frumoase chipuri umane nu sunt perfecte...deci în concluzie, încercăm să facem performanță și să rămânem noi. Și cred că da, merită să muncim dar,doar dacă știm să ne bucurăm de viață, fără să uităm nici o clipa că suntem copii."




*chiar nu trebuie să închideți acest blog fără a vedea un super videoclip cu profa! Ce spuneți? Cântă super,așa-i?

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EDIȚIA A XI-A - FESTIVALUL INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”

ANDRADA PRECUP

DESPRE EDIȚIA A 9-A A FESTIVALULUI INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”