DANIELA SIMIONESCU

Astăzi, Da! Voi scrie despre un mare campion al muzicii și mai ales cel mai mare campion al meu! Voi scrie despre cea mai minunată femeie,cea mai de gașcă mamă,cea mai enervantă (uneori) prietenă și cel mai bun înger păzitor al meu! Astăzi am să scriu despre mama mea, Daniela Simionescu!


Poate ne mai certăm din când în când și ne supărăm una pe cealaltă,dar noi ne iubim! Și ne vom iubi mereu! Daniela Simionescu (cine nu știe) este născută pe 1 Aprilie 1964 (nu,nu este o păcăleală, așa s-a nimerit) și astăzi împlinește minunata vârstă de 55 de ani! Daniela Simionescu este cea mai tare mamă din lume,serios! Este cea mai de gașcă femeie și este cea mai bună prietenă a mea ( ne spunem totul, absolut totul) . Îmi iubesc mult mama și cel mai mult îmi place că îmi este alături la bine și la greu,mai ales la greu (știi tu mama despre ce vorbesc). Acum câțiva ani mama m-a ajutat să trec peste cea mai grea perioadă din viața mea și a fost acolo chiar când nu aveam pe nimeni...pe nimeni! Știți ce îmi place cel mai mult să fac cu mama? Îmi place să ma uit cu ea la seriale și să trăim odată cu ele! (Mama....mai ceva ca mine) . Ne mai place să bârfim (activitate preferată după seriale) , ne place să mâncăm și să povestim despre orice! Mai rar găsești așa un prieten! Pe scurt, ambele suntem la fel de ,,nebune" !


("Domi să ștergi această poză" ... ,,Da mama! Am șters-o deja")

Mama m-a învațat multe....m-a învațat faptul că trebuie să învăț,pentru a ajunge sus, să fiu respectuoasă și să îi ajut pe ceilalți! Banii nu aduc mereu fericirea! Mama m-a învățat că și cele mai mici lucruri te pot face fericit! Mama este o femeie foarte, foarte,foarte curajoasă si psihic foarte puternică! Fără ea nu știu ce m-aș fi făcut! Mama mea, din păcate este certată cu multă lume...(adică ei certați cu ea) și nu înțeleg de ce... Pentru voi ăștia ,,dușmanii" : SĂ O LĂSAȚI PE MAMA ÎN PACE CĂ EA V-A AJUTAT ȘI E CEA MAI MINUNATĂ FEMEIE! De fapt,mama este o adevărată sultană! ,,Sultana mamă", cum mai glumea ea! Și eu mă bucur că sunt fata ei,sultana ei!


Acum vine întrebarea: de ce este doamna Simionescu o campioană a muzicii? Vă spun acum! Acum vreo 6 ani, mama a organizat prima ediție a festivalului internațional ,,Hermannstadtfest", de la Sibiu! Pentru o femeie fără facultate sau studii sau experiență în acest domeniu de organizare a unor evenimente, care totuși a reușit să organizeze fără mult ajutor un festival renumit, este mare lucru, deci este o campioană a muzicii! De când eu cânt, mama a învățat multe lucruri despre muzică (uneori știe mai multe decât mine)! Pe lângă acest festival muzical,mama mai organizează și evenimentul caritabil ,,Aripile Speranței" și concursul regional ,, Școala mea are talent"! Cum am spus, fără mult ajutor (mai ales financiar) !


Pe scurt, mama e cea mai tare, fiindcă e berbec!

La mulți ani,mama mea dragă și scumpă și iubită! Să fii sănătoasă și să mai trăiești încă 1000000 de ani, ca să fii mereu lângă mine! Căci altfel....nu știu ce m-aș face fără tine! Te iubesc enorm și tu știi asta! Nici toate cuvintele din lume,nici toate stelele de pe cer, nici toate florile de pe câmpii nu ți le pot dărui, fiindcă nu ar fi îndeajuns pentru cât meriți tu! Ești cea mai minunată și puternică persoană ,pe care o știu și te admir mult! Te iubesc,mama mea 💗💗💗💗 Te iubesc și eu și tata și sora mea,Ioana! Te iubim cu toții! Ești campioana noastră, sultana mamă! 💗💗💗💗💗


Comentarii

  1. Ai dreptate, Domi, mama ta este un om deosebit, eu o prețuiesc foarte mult și îi doresc sănătate, putere, multe bucurii și fericire împreună cu întreaga și frumoasa ei familie! La mulți ani, Daniela Simionescu! Ești o campioană! 💐🎶🎶🎶🥂🤗😘👏👏👏🙋‍♂️

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo, Domi, pentru articol! La mulți ani sănătoși și binecuvântați mamei tale chiar minunate! Să vă ajute Cel de Sus să rămâneți toți 4 sănătoși și să vă bucurați împreună de viață! LA MULȚI, MULȚI ANI ❤️

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt Ingrid Bianca si am fost blocata de Daniela

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

EDIȚIA A XI-A - FESTIVALUL INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”

ANDRADA PRECUP

MICII CAMPIONI AI MUZICII: MIHAELA DRAGOMIR, MARIA JEITAN, SARA HANȚ