ANDRA ȘI RĂZVAN GOGAN


Astăzi vă voi povesti despre doi prieteni mai vechi de ai mei, două persoane foarte talentate, speciale și minunate! Așadar, astăzi, acest articol va fi despre Frații Gogan! 



Deoarece este 1 iunie și mai exact ziua copiilor, cele mai potrivite persoane despre care as putea scrie astăzi sunt nimeni alții decât ,,simbolul" copiilor, adica fratii Gogan.
Andra și Răzvan Gogan sunt 2 adolescenți foarte talentați, care au ajuns sus pe propriile forțe. Când eram mică (mai tânără adică, fiindcă mică sunt și acum) puteam spune că eram fanul frațiilor Gogan. Le ascultam toate melodiile, le cântam chiar majoritatea melodiilor și mereu îmi doream să fiu ca ei, atunci când voi crește. Nu numai că ambii au niște voci foarte frumoase, ei sunt foarte talentați și la dans și teatru și leagă toate aceste lucruri foarte bine. De asemenea, Răzvan a intrat în cartea recordurilor, fiind cel mai tânăr președinte pentru o zi. Andra a intrat în cartea recordurilor, deoarece a cântat 3 ore si 20 de minute. Împreună au lansat 16 albume cu melodii pentru copii și au intrat iar în cartea recordurilor pentru ,,Cele mai multe CD-uri lansate de un copil" (in 15 septembrie 2009). Am avut ocazia să ii cunosc pe frații Gogan în 2010, în cadrul unui spectacol organizat de ,,Itzy Bitzy" pentru copii. Acolo am cântat împreună, ne-am distrat foarte mult și mă bucur că dupa atâția ani, Andra și Răzvan nu m-au uitat. Bine, la spectacol mama a făcut niște gogoși foarte bune, iar gogoșile erau imposibil de uitat! Acesta este adevărul!




De Andra pot spune faptul că este cea mai fericită persoană,pe care am întâlnit-o vreodată. Mereu râde. Și când am întâlnit-o, de fiecare dată zâmbea, chiar și când mânca era cu zâmbetul pe buze, iar acum după 9 ani a rămas la fel de veselă. Este greu să rămâi copil pentru eternitate, dar Andra dovedește faptul că acest lucru este posibil. Deși este majoră, încă sufletul ei este unul de copil. Un timp nu am auzit de Andra Gogan, dar după câțiva ani de muncă, a revenit în fața televizoarelor și mai talentată și mai veselă! Iar acum...este unul dintre cei mai cunoscuți și iubiți adolescenți din România, alături de Răzvan.




Răzvan mi s-a părut mereu puțin mai serios decât Andra. Nu zâmbea chiar mereu, dar tot era vesel. Ca și la sora lui pot spune că a fost și a rămas un băiat foarte talentat și unul dintre cei mai iubiți tineri din țară. Acum aproximativ un an jumate am aflat faptul că Răzvan sufera de o boală...nu vă pot spune mai exact ce presupune această boală, fiindca nu știu, dar va atașez mai jos un videoclip, unde Răzvan explică totul despre boala lui. Prin acest fapt pot susține ideea că Răzvan este o persoană foarte puternică pe interior și de asemenea și foarte ambițioasă. Pe langă cariera lui de cântăreț,actor și dansator, l-am văzut pe Răzvan și în altă ipostază, cea de bucătar, în cadrul unei emisiuni de gătit pentru copii. Deși u a trecut mai departe, Răzvan nu s-a dat bătut și a muncit până a ajuns sus.


De ce am spus că frații Gogan sunt ,,simbolul" copiilor? Ei bine, dacă te gândești la copii, te gândești la frații Gogan. Pentru cine nu știe (deși este imposibil) Andra și Răzvan au dublat vociile personajelor din desenele animate, desene la care se uită toți copii. Putem spune ca frații Gogan le-a adus copiilor un zâmbet pe buze și le-a făcut copilăria mai frumoasă.

Acum câțiva ani, au început să filmeze și să regizeze un serial , intitulat ,,How to become popular at Highschool" , un serial care este postat pe YouTube și care a avut parte de un succes spectaculos în rândul copiilor și al adolescenților. Și eu m-am uitat la acest serial și pot spune că reflectă foarte bine realitatea din licee (invidia și răutatea din partea unor colegi, dragostea împărtășită sau neîmpărtășită etc).



După cum am spus, Andra și Răzvan Gogan sunt doi ,,copii" nemaipomeniți, foarte talentați și foarte ambițioși, așa că haideți să vedem ce ne spun aceștia.


1. Încă de mici ați cântat împreună și ați fost mici vedete! De ce ați ales,ambii,acest drum al celebrității și al muzicii? A fost greu să ajungeți cine sunteți acum?

,, Încă de mici am simțit pasiune pentru muzică și dans iar părinții ne-au ajutat să ne urmăm pasiunea. Noi nu ne considerăm vedete. A fost frumos să ajungem aici: toate orele petrecute în studio sau în sala de dans au contribuit la locul unde suntem acum."

2. Din păcate,de curând,de când sunteți urmăriți de mii de copii și adolescenți, primiți foarte mult HATE! Aceste răutăți vă motivează, vă întristează sau nu le băgați în seamă? De ce credeți că multe persoane nu vă plac și vă aruncă vorbe grele, spunând uneori chiar minciuni?

,, Așa cum spun și celor care mă urmăresc,ar trebui să vedem partea plină a paharului și anume că ne cunoaște foarte multă lume și că ne apreciază foarte multă lume. Odată cu succesul vin la pachet și cei care ne critică. Nu ne focusăm foarte tare pe acest lucru. Noi ne vedem de drumul nostru și facem ce ne place mai mult. În orice domeniu vei întâlni succes, dacă muncești dar și hate. Simona Halep este nemaipomenită,dar există și oameni,care o hate-uiesc.Minciunile totdeauna vor ieși la iveală,mai devreme sau mai târziu."

3. Ce planuri aveți în viitor? Veți mai colabora împreună sau fiecare va avea propriul drum?

,,Pentru viitor am vrea să avem și mai multe proiecte împreună, fiindcă așa ne simțim noi cel mai bine. Nu vom renunța să ne spunem punctul de vedere chiar dacă știm că am putea deranja anumite persoane făcând asta. Un punct de vedere cu o explicație plauzibilă așteptăm și noi de la urmăritorii noștrii și cu siguranță îl vom lua în considerare dacă e just.Avem multe proiecte în plan și vă invităm să vă abonați cu clopoțel (pe YouTube-ul nostru) ca să le aflați primii."


*Vă invit să ascultați ,,Dislike" - Frații Gogan și să vă abonați la canalul lor

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EDIȚIA A XI-A - FESTIVALUL INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”

ANDRADA PRECUP

MICII CAMPIONI AI MUZICII: MIHAELA DRAGOMIR, MARIA JEITAN, SARA HANȚ