ROXEN

Astăzi vă voi povesti despre o nouă stea: ROXEN, reprezentanta României la ,,Eurovision Song Contest"! 



Roxen sau Larisa Roxana Giurgiu are 20 de ani și este din Cluj-Napoca, ardeleancă de a mea! Ea este una dintre artiștii casei de discuri ,,Global Records" și a ajuns celebră în România, dar și în străinătate pentru melodiile ,,Ce-ți cântă dragostea" și ,,You don't love me" (feat SICKOTOY). De curând Roxen este și mai îndrăgită de europeni pentru melodia ,,Alcohol you" (melodie compusă de Ionuț Armas și Viky Red, textul fiind scris de Ionuț Armas și Breyan Isaac), melodia pe care Roxen o va interpreta pe scena de la Rotterdam (Olanda), în cadrul concursului ,,Eurovision Song Contest".

 Am cunoscut-o pe Roxen acum câțiva ani prin intermediul concursurilor la care participam împreună. Nu am comunicat foarte mult, dar mereu am rămas marcată de vocea ei puternică, o voce foarte bună...ea era printre acei copii de care trebuia să îți fie frică atunci când mergeai la un festival. Eu nu ascult melodii noi, așa că nu știu ce artiști noi se mai lansează și ce melodii noi sunt fredonate de către public. Înainte să se afle reprezentantul României la Eurovision mi-am adus aminte de toate persoanele pe care le-am întâlnit în concursuri și cu care nu am mai ținut legatura. Printre aceste persoane se afla și Roxen, deși în acel moment nici nu mai știam cum o chema, dar știam că era o fată talentată din Cluj care cânta melodia ,,Mama knows best". Chiar mă gândeam ,,Ce mai face fata asta? Mai cântă? Totuși era foarte talentată, una dintre cei mai buni copii pe care i-am întâlnit". După câteva zile aflu că o domnișoară, pe nume Roxen, ne va reprezenta la Eurovision: ,,Ok. Cine este Roxen? Haide sa căutam pe Youtube". Cunoașteam melodia ,,Ce-ți cântă dragostea"...După cum am zis, eu nu ascult melodii noi, dar pe aceasta am mai auzit-o la radio, petreceri etc...și mereu mi-a plăcut piesa, deși niciodată nu m-am interesat să văd cine cântă melodia...atunci am aflat! Au apărut din ce în ce mai multe postări despre Roxen, noua stea a muzicii comerciale românești! Din întâmplare am văzut o postare despre Roxen, în care scria că atunci când era mai mică a participat la concursuri și acea persoană a pus și un video cu Roxen de la un concurs. Nu îmi venea să cred ce văd: Larisa Giurgu - ,,Mama knows best". Aceeași îmbrăcăminte, aceeași voce, aceeași persoană la care m-am gândit cu trei zile înainte. Nu îmi venea să cred că Larisa Giurgiu, copilul talentat din concursuri, a ajuns o cântăreață cunoscută și reprezentanta României la Eurovision. Am primit un răspuns la întrebarea mea, deci acel copil talentat mai cantă! M-am bucurat mult pentru reușita Roxenei! Foarte mult! Și faptul că m-am întâlnit cu ea în concursuri mă încurajează și mai mult să o susțin pe românca noastră la Eurovision!


Cel mai mult îmi place la Roxen sensibilitatea pe care o folosește atunci când cantă orice melodie. Nu se agită să își arate vocea puternică sau să umple scena..doar cantă! Atunci când o asculți pe Roxen cu o baladă ți se face pielea de găină, fiindcă transmite foarte multă emoție. La fel s-a întâmplat și în finala selecției naționale de la Eurovision. În cadrul finalei, Roxen a interpretat 5 melodii de factură diferită...greu pentru orice artist, deoarece pe fiecare melodie trebuie să îți pui amprenta și Roxen a reușit acest lucru. Melodia care ajuns la sufletele publicului român și la juriu a fost ,,Alcohol You". Recunosc că nu s-a aflat printre melodiile mele preferate, dintre cele 5, dar a început să îmi placă și mai mult după ce am auzit-o live. Roxen a interpretat bestial ,,Alcohol you". S-a văzut că această melodie îi transmite emoții, dar acestea au ajutat-o să interpreteze foarte bine piesa...iar atât românii cât și străinii au rămas uimiți și profund impresionați de interpretarea sensibilă a Roxenei. Nu este de mirare că Roxen se află printre favoriți la acest concurs european. S-a văzut că era melodia ei preferată și mă bucur că va trăi această experiență unică, interpretând o melodie de suflet.

Nu știu ce se va întâmpla la Rotterdam, habar nu am! Dar vă pot spune că o susțin pe Roxen la ,,Eurovision Song Contest" și sper să ajungă în finală printre cele mai bune locuri! Mult succes la Eurovision, Roxen! Cu toții îți ținem pumnii!
Haideți să vedem ce ne spune cântăreața!


La ce vârstă ți-ai descoperit talentul? De când erai copil ți-ai dorit să urmezi o carieră în muzică?

,,De când eram foarte mică mi-am dat seama că asta îmi doresc să fac. Am început să cânt pe la 5 ani, am participat de-a lungul timpului la diverse concursuri și festivaluri, iar această dorință, de a ajunge să împărtășesc cu publicul pasiunea mea pentru muzică, s-a dezvoltat din ce în ce mai mult în timp. Mereu am iubit arta, în toate formele ei, însă muzica are un loc aparte în sufletul meu, este cea care mă împlinește, în care mă regăsesc în totalitate. Sunt fericită atunci când compun, atunci când cânr, mă simt în elementul meu și caut inspirația în tot ce mă înconjoară."

Cum poți ajunge un artist iubit și admirat de către public?

,,Cred că e foarte importantă sinceritatea artistului față de publicul său. Oamenii simt ceea ce un artist le transmite prin muzica sa, prin versuri, prin gesturile pe care le face. Publicul este cel căruia ne adresăm, așa că el este cel mai important, trebuie să-l ascultam în permanență, să știm ce-și dorește, să fim atenți la toate semnele pe care ni le dă. Bineînțeles, nimeni nu va putea vreodată să mulțumească pe toată lumea, așa că la fel de important este ca un artist să aibă personalitate, să creadă în el și să-și găsească direcția pe care își dorește să meargă."

Te-ai gândit vreodată că vei ajunge reprezentanta României la Eurovision? Ce așteptări ai de la acest concurs?

,,Îmi doream, visam la asta încă de când eram mică. Participând la diverse competiții, mă gândeam că într-o zi mi-ar plăcea să cânt pe scene importante din țară, dar și din afară. Nu îndrăzneam să sper că acest lucru se va întâmpla atât de repede. Am muncit zilnic pentru visul meu și nu am renunțat nicio clipă la el. Am emoții foarte mari, dar învăț să le gestionez și să dau totul pentru această competiție, să pot reprezenta cât mai bine România la Rotterdam. Acest concurs mă motivează să muncesc mai mult, să fiu mai riguroasă cu mine, dar să nu încetez să visez și să creez."

Care sunt planurile tale de viitor?


,,Toate planurile mele sunt legate de muzică. Voi continua să cânt, să compun, să petrec mult timp în studio. Voi lansa piese noi și îmi doresc ca în viitor muzica mea să ajungă la cât mai mulți oameni atât din țară, cât și din străinătate."





*Vă invit să ascultați melodia care se va auzi pe scena ,,Eurovision Song Contest" de la Rotterdam


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EDIȚIA A XI-A - FESTIVALUL INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”

ANDRADA PRECUP

MICII CAMPIONI AI MUZICII: MIHAELA DRAGOMIR, MARIA JEITAN, SARA HANȚ