MIRELA BOUREANU VAIDA

Astăzi, într-o zi superbă de Duminică, mă bucur foarte tare că voi scrie despre o femeie de nota 10, o femeie, pe care o admir mult, iar aceasta este minunata campioană a muzicii, Mirela Boureanu Vaida! 



Cum să nu o iubești pe doamna Mirela Vaida? Eu o iubesc, deși nu am văzut-o niciodată în realitate! Până acum vreo 7 ani auzisem de Mirela Boureanu Vaida,dar nu era printre artiștii,pe care îi admir. Această admirație a început odată cu apariția dânsei la Antena 1 cu emisiunea ,,Mireasa pentru fiul meu". Mie nu îmi plăcea emisiunea,dar mă uitam la ea numai pentru doamna Mirela.În fiecare zi râdeam de glumele ei...este o femeie cu foarte mult umor! Doar este și actriță ,nu? Chiar de la această emisiune am aflat că doamna Mirela este și cântăreața, și actriță, și prezentatoare și a terminat și o facultate de drept... și credeam că eu fac multe! Nu mă uitam doar la ,,Mireasă pentru fiul meu" ci mă uitam la absolut toate emisiunile la care apărea,chiar și cu un foarte,foarte,foarte scurt interviu. De revelion vizionam cu foarte mare drag ,,Hanul Mirelei" și atât de mult îmi plăcea, în cât mă uitam și la reluare și mai și căutam iar emisiunea pe internet,ca să mai râd câteva ore! 


M-am bucurat enorm când în 2014 am văzut că doamna Mirela este concurentă a selecției naționale de la ,,Eurovision" . Sincer nu am votat-o ,doar fiindcă îmi plăcea foarte mult de dânsa ci am votat-o, fiindcă mi-a plăcut foarte mult melodia ,,One more time". Cam un an de zile ascultam melodia zilnic de vreo 5 ori și nu mă plictiseam nicicum. Și acum mai ascult melodia,din când în când și rămâne la fel de frumoasă. Știți? Deși toată lumea știe că Paula Seling este cântăreața mea favorită, încă de când eram mică,eu în acel an am susținut-o din toată inima pe doamna Mirela și mi-a părut foarte rău, când am văzut că a pierdut ,,la mustață"...la public era pe primul loc, însă juriul nu a văzut-o pe doamna Mirela prea bine, oferindu-i doar 4 puncte. Imediat după concurs am vizionat un mic interviu cu doamna Mirela și de atunci o admir și o iubesc și mai mult.Ea nu a fost deloc supărată că a pierdut și chiar a spus că nu ar fi meritat să câștige,mai ales că Paula și Ovi au o piesă mult mai bună ca a ei. Dânsa chiar a spus că a fost votată, fiindcă este o artistă și toți fanii emisiunii ,,Mireasă pentru fiul meu" au votat-o și nu sunt fani ai emisiunii în străinătate,care să o voteze. În acel interviu, doamna Mirela Vaida a dat dovadă de fair-play și chiar trebuie să fie un exemplu pentru noi toți! Câțiva ani,din păcate, nu am mai auzit foarte multe despre Mirela Boureanu Vaida, deoarece nu se mai făcea emisiunea ,, Mireasă pentru fiul meu",dar apăruseră o altă emisiune ,,Totul pentru dragoste" ,unde istoria s-a repetat: nu mi-a plăcut emisiunea,dar mă uitam numai pentru doamna Mirela! 



După cum am spus, melodia ,,One more time" este superbă,dar să vedeți cum este melodia 
,,Underground" ,pe care o va cânta doamna Mirela chiar astăzi, iar ca și finalistă a selecției naționale de la concursul ,,Eurovision". Sincer, când am văzut lista semifinaliștilor nu mi-a venit să cred că doamna Mirela va participa iar și cred că vă imaginați că am fost foarte fericită de acest lucru. Ca și în 2014, azi o susțin pe aceasta și îmi doresc să nu se repete istoria ci să ne reprezinte în Israel,la TelAviv! De foarte mulți ani îmi doream foarte mult să pot vorbi sau să o întâlnesc vreodată pe doamna Mirela Boureanu Vaida și uite că zilele acestea am contactat-o pe facebook și am întrebat-o dacă dorește să scriu un articol despre dânsa și a fost foarte drăguță și mi-a răspuns la toate întrebările! Prima misiune,de a vorbi cu doamna Mirela s-a împlinit! Mai am de îndeplinit doar misiunea de a o vedea în realitate!


Așadar, haideți să vedem ce ne spune doamna Mirela Boureanu Vaida! Astăzi votăm ,,12" la 1264! Succes ,,Mama Vaida"!


1. De mic copil v-a plăcut să cântați? Ați participat la spectacole sau/și concursuri de muzică?

,,De mic copil mi-a plăcut să cânt,da! De la serbările de la grădiniță,de la cele de la școală, m-am remarcat întotdeauna în corul școlii,la toate serbările...Eram solistă,eram fata, pe care o punea și învățătoarea și profesorii de muzică în față! Nimic serios până prin liceu când am început să fac câteva ore de canto și când am început să ies la festivaluri și concursuri,la care am luat și premii , iar cele mai importante au fost pe la 17,18 ani, când am ajuns la București la tot felul de emisiuni din vremea aceea: <<Ploaia de stele>> , <<Bravo Bravissimo>> , festivalul <<Mamaia>> și multe alte festivaluri de muzică ușoară de prin țară....nu vă spun că generația voastră nu le cunoaște,dar asta se întâmpla acum 20 de ani, când am descoperit eu și concursurile de muzică, dar în același timp și televiziunea."

2. Cu toate că ați terminat o facultate de drept, ce v-a determinat să urmați o carieră artistică?

,, Am făcut facultatea de drept,pentru că îmi spuneau părinții mei că un artist cu muzica moare de foame. E oarecum clasică concepția asta, mai ales în rândul părinților noștri, care voiau o meserie de bază pentru copiii lor. Pe vremea mea era la modă dreptul,dar nu doar pentru că era la modă dreptul ci pentru că eu visam să fiu avocat, văzusem prea multe filme străine cu avocați,care pledau în fața unor jurați și care aveau pledoarii convingătoare și care mergeau pe partea emoțională, îmi plăcea foarte tare să vorbesc, cred că asta se vede și astăzi...tocmai de asta chiar mi-am imaginat că aș putea fi un avocat bun,un avocat pledant și cred că într-adevăr aș fi putut fi un avocat pledant bun ,doar că m-a furat muzica, m-a furat scena . Mi s-a întâmplat să aflu că este un concurs de angajare la teatrul de revistă ,,Constantin Tănase" în 2007 , tot atunci se dădea și casting pentru primele musicaluri din România , musicaluri cabaret de la operetă și uite așa am schimbat macazul și am mers pe această linie,care îi plăcea sufletului meu mai mult decât ce îmi putea oferi avocatura în România! Asta nu înseamnă că nu am rămas dedicată facultății și că nu mi-am continuat studiile , foarte multă școală,care (fie vorba între noi) profesional nu știu la ce mi-a folosit , că am studiat mult,am tocit multe legi și multe tratate de drept, dar m-a atras mai mult partea show-bis-ului, televiziunea și muzica,pe care le-am împletit cât de bine am putut."

3. Este greu să vă preocupați atât de familie cât și de cariera artistică? V-ați îndruma copiii să urmeze acest drum?

,,Nu e greu să mă preocup de familie, de copii și de cariera artistică, pentru că se completează foarte frumos una pe cealaltă și pentru că una fără alta nu ar mai avea farmec! Eu nu îmi pot imagina viața fără copii, așa cum nu îmi pot imagina viața fără muzică! Fiecare aduce satisfacții și e foarte important ca o mamă să se simtă utilă și la serviciu și la muncă și pe scenă, să nu fie doar , știu eu , dedicată casei, gospodăriei și copiilor ...eu cel puțin așa funcționez. Mă împlinește să am de muncă, să fiu activă , să fiu pe scenă, sa fiu în contact cu oamenii, însă nimic nu mi-ar aduce satisfacțiile, pe care le am, când ajung seara acasă și când copiii îmi sar în brațe, când mă roagă să le spun o poveste, când le fac băiță, când mâncăm împreună, când povestim și când ne jucăm.Deci lucrurile sunt foarte frumoase împreună și nu aș îndruma neapărat copiii spre o carieră artistică, îi las să își aleagă, pentru că noi suntem generația, care a scăpat de clișeele părințiilor noștri, deși și ai mei m-au susținut întotdeauna în ce mi-am dorit să fac.Îi iau pe copii la mine la teatru,la serviciu, îi duc și eu la teatru și la spectacole,le place foarte mult.Carla este foarte preocupată de partea artistică și văd ca are veleități de dansatoare și de cântăreață,de artistă, în general....Dacă asta îi va plăcea eu o voi susține și cred că trăim în epoca, în care oamenii acum pun foarte mare accent pe dezvoltare personală și pe ceea ce le place cu adevărat să facă,nu pe servicii, în care să se simtă încorsetați și în care să se ducă la muncă, ca la jung."

4. V-ar plăcea să reveniți în televiziune cu o emisiune proprie, cum a fost câțiva ani la rând ,, Hanul Mirelei"? Sau aveți alte planuri în viitorul apropiat?

,,Mi-ar plăcea să revin în televiziune cu o emisiune,care să fie pe placul meu, cum ar fi <<Hanul Mirelei>> , da, cum sunt multe alte emisiuni de divertisment,cu invitați,cu discuții,cu emoție,cu subiecte despre viață, dar și cu muzică,poezie, cu tot ce e mai frumos! Îmi place emisiunea de divertisment,n-am mai prea făcut în ultima vreme,pentru că, din păcate, publicul nu mai gustă acel mod de divertisment,acel gen de divertisment...Eu însă asta simt că pot să fac și știu să fac,mai ales că sunt solist vocal la teatrul de revistă și cumva asta mi-e natura meseriei mele! Mi-a plăcut <<Hanul Mirelei>> , a fost un proiect extraordinar de frumos ,a fost pe placul multor români,dar, din păcate,televiziunea merge pe alte reguli,nu pe ce ne place nouă ci după ceea ce vrea publicul larg , pentru că televiziunea trebuie să scoată audiență cu orice chip! Nu am niciun plan în viitorul apropiat, las lucrurile să se întâmple,are Dumnezeu grijă de toate. Pe mine mă interesează în momentul ăsta să nasc un copil sănătos, să-mi pot crește cu bucurie,cu iubire și cu armonie cei 3 copii și restul lucrurilor vor veni de la sine! Mă bucur de fiecare zi și nu-mi pierd momentele prezente,pentru a mă gândi la cele viitoare! Trăiesc lucrurile și clipele așa cum vin și cred eu că fiecare are un drum al său bine definit,pe care abia aștept să îl urmez și eu! Mulțumesc! "





*Aici puteți asculta melodia ,,Underground", melodie, pe care o va cânta Mirela Boureanu Vaida în finala selecției naționale de la concursul ,,Eurovision".

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EDIȚIA A XI-A - FESTIVALUL INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”

ANDRADA PRECUP

DESPRE EDIȚIA A 9-A A FESTIVALULUI INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”