ANDREEA ROȘIANU

Astăzi am să vă povestesc despre o prietenă mai veche de a mea, un om deosebit și o adevărată campioană a muzicii: ANDREEA ROȘIANU


O cunosc pe Andreea de când am început eu să cânt în adevăratul sens al cuvântului, deci ne cunoaștem de 10 ani! Ne-am întâlnit la Palatul Copiilor din Sibiu, ambele fiind eleve la secția de canto-muzică ușoară, unde profesor a fost domnul Constantin Iridon și ulterior domnul Claudiu Botoroagă.
Primul lucru care m-a fermecat la Andreea a fost faptul că era foarte înaltă, iar eu fiind mică de felul meu, vă dați seama cum mă uitam eu la Andreea. Eu până să o cunosc pe ea, nu văzusem în viața mea o tânără atât de înaltă, dar adevărul era că toate fetele o invidiam pentru această calitate superbă a ei! Pe lângă faptul că este foarte înaltă, Andreea este și o fată foarte frumoasă, atât pe interior cât și pe exterior și nu în ultimul rând, am rămas plăcut surprinsă de vocea ei frumoasă, mai exact de timbrul ei special, acel trimbru pe care îl asculți și știi că acea persoană este nimeni alta decât Andreea Roșianu. Ne-am împrietenit repede, cumva era logic, deoarece eram colege și trebuia să ne înțelegem, dar mă bucur nespus de mult că și acum, după 10 ani, am rămas în relații la fel de bune și sunt sigură ca vom rămâne la fel mult timp!


De asemenea, mă bucur foarte mult că după 10 ani de când o cunosc, Andreea a continuat să cânte, astăzi având o carieră foarte frumoasă! Vă spun un secret: când aveam vreo 10 ani, eu eram foarte sigură că Andreea va renunța la muzică și nu pentru că nu era talentată (ea este o fată foarte talentată), dar din păcate, în ziua de azi tinerii renunță la ceea ce iubesc și aleg un alt drum care o să îi ajute mai mult pe viitor. Dar se pare că ea nu a renunțat la visul ei, la hobby-ul care o face fericită și a reușit să combine arta muzicii cu locul de muncă, ceea ce este destul de greu de realizat! Deci...dacă ar fi să o caracterizez pe Andreea aș alege următorul cuvânt: LUPTĂTOARE, deoarece ea a luptat mult ca să ajungă cine este acum și o admir foarte mult pentru acest lucru! SINCERE FELICITĂRI!

Până acum vreo 5 ani, am fost împreună la concursuri și am câștigat împreună premii foarte bune! Țin minte că Andreea cânta celebra melodie ,,Tu n-ai avut curaj", melodie care i-a adus premii foarte bune. Să știți că la ea am auzit pentru prima oară în viața mea această melodie...și dacă mă întreba cineva ,,Știi melodia Tu n-ai avut curaj?" , eu răspundeam ,,Da! Cum să nu, o cântă Andreea", nu răspundeam niciodată ,,E melodia celebrei Mădălina Manole". Pe scurt, toată viața mea am asociat această melodie cu Andreea! Dacă tot am pomenit acest hit, mi-am adus aminte de un concurs de la Jupiter, unde am fost împreună și unde Andreea a cântat această melodie. Să știți că ne-am distrat pe cinste la mare...noi ne-am concentrat mai mult pe distracție și pe vacanță decât pe concursul în sine! Din păcate, la acel concurs Andreea nu a câștigat nimic și eu am reușit să mă aflu printre premianți, dar nu vă imaginați că am luat un premiu foarte mare...am luat un premiu special (dacă nu mă înșel, am fost printre primele strigate). Nu am să uit niciodată că indiferent de faptul că Andreea nu a reușit să se afle printre câștigători, ea s-a bucurat pentru mine și acest lucru a însemnat mult pentru mine. Din păcate, în concursuri nu mai există mult loc de prietenii adevărate și de sincere felicitări! Există o vorbă ,,Totul bine până la gală" care sugerează ideea că atunci când un copil ia un premiu mai mare decât prietenul său, ei bine, în acel moment se rupe prietenia. Dar în cazul meu și al Andreei nu s-a întâmplat acest lucru și ea se află printre puținele persoane care s-au bucurat în mod sincer pentru realizările mele și îi mulțumesc mult pentru asta!


Zilele trecute am stat de vorbă cu Andreea (nu ne-am auzit de mult timp) și ne-am adus aminte de concursuri, de orele de la Palatul Copiilor etc. Din discuția de două ore și jumătate la telefon, o parte, adică un subiect mi-a rămas și acum în minte. Andreea mi-a spus ,,Uite Domi...eu am participat la multe concursuri și stau acum și mă uit la diplome și îmi dau seama că sunt doar niște hârtii." În această privință are dreptate Andreea, deoarece premiile nu contează atât de mult sau contează, dar doar pe moment! După ea a continuat ideea, spunând că acum ea are un band cu care cântă la diferite evenimente și este foarte fericită. De ce? Fiindcă acum cântă cu tot dragul, nu mai cântă doar pentru premii, cântă pentru ea, fiindcă îi place...și când ajungi în punctul să cânți doar pentru tine, ei bine, înseamnă că ai ajuns un om fericit. Corect? Tot ea mi-a spus că este foarte important să cânți cu sufletul că doar așa oamenii te vor iubi! Un alt lucru la fel de important: să cânți din suflet, nu să demonstrezi cuiva ceva! Și după această discuție, m-am bucurat foarte mult că Andreea și-a atins scopul în viața: să cânte și să fie fericită! Într-o zi...îmi doresc să ajung și eu ca ea și de aceea o consider pe frumoasa Andreea Roșianu o ADEVĂRATĂ CAMPIOANĂ A MUZICII!
Haideți să vedem ce ne spune aceasta!


1. La ce vârstă ți-ai dat seama că ești talentată? Ce te-a determinat să începi o carieră în acest domeniu?

,,Pot spune că de mică am avut o înclinație aparte spre ceea ce înseamnă artă și creativitate. Iubeam încă de mic copil să pictez, iubeam culorile și îmi plăcea să îmi transpun fiecare stare prin desen. Crescând, am început să îndrăgesc muzica și să cochetez si cu acest domeniu.
Mi-am dorit atât de mult să cânt și să evoluez în tot ceea ce înseamnă muzică încât am făcut din asta un țel. În timp, trecând atât prin experiențe pozitive, cât și prin unele mai puțin plăcute, am învățat să apreciez darul de a cânta și pun de fiecare dată și un strop de suflet în tot ceea ce fac."


2. Consideri că un artist este mai fericit decât un om oarecare? Se merită să urmezi acest drum?

,,Cred că fericirea există în și pentru fiecare om atât timp cât știe să o accepte și să se bucure din plin de tot ceea ce oferă viața. În același timp cred că un artist simte și privește lumea și noțiunea de "fericire" cu alți ochi. Un artist oferă fericire prin trăirea pe care o transmite prin munca și implicarea sa. Sunt convinsă că orice drum care îți aduce împlinire și care te poartă spre îndeplinirea idealurilor în viață, merită urmat!"

3. Care sunt planurile tale de viitor?

,,Profesional vorbind mi-am trăit și îmi trăiesc visul cu ochii de fiecare dată când merg să cânt. Pentru mine viitorul înseamnă să cânt în continuare, să mă bucur din plin de toate momentele frumoase pe care le aduce cu sine această meserie și bineînțeles să rămân să activez în învățământ doarece bucuriile, lecțiile și iubirea necondiționată pe care o primesc zilnic din partea copiilor sunt neprețuite pentru mine."




*Vă invit să o ascultați pe Andreea Roșianu



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EDIȚIA A XI-A - FESTIVALUL INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”

ANDRADA PRECUP

MICII CAMPIONI AI MUZICII: MIHAELA DRAGOMIR, MARIA JEITAN, SARA HANȚ