Despre ,,LITTLE JOHN'S HOUSE"...

În ziua de 23 iulie am avut marea bucurie de a cânta în cadrul unui spectacol foarte special organizat de fundația ,,Little John's House” pentru niște tineri absolut minunați. Astfel, vă invit să luați o mică pauză de 5 minute și să citiți povestea acestui eveniment special organizat din inimă! 


În primul rând, vreau să-i mulțumesc Lilianei Nenciu - Blaga pentru invitație și să o felicit pentru această inițiativă extraordinară de a face o bucurie unor tineri cu dizabilități! Mă bucur că Lili s-a gândit la un mic spectacol muzical pentru a face o surpriză acestor tineri, căci - după cum bine știm cu toții - muzica leagă toți oamenii, indiferent de vârstă, naționalitate, statut etc. Astfel, în 23 iulie a avut loc - timp de aproape 2 ore - o adevărată petrecere, unde eu, Cătălina Dumitrean, Selena Guller, Cristiana Damian, dar și acești eroi ne-am distrat pe cinste pe toate genurile de melodii: de la piese mai lente la piese mai ritmate, de la piese comerciale la melodii de muzică populară! 

,,Unul dintre marile vise ale fundaţiei <<Little John's House>> din Cisnădioara - și anume înfiinţarea unui Centru de Zi în Sibiu - a devenit realitate în acest an. De curând, acest centru a început să prindă viaţă. Aşa cum ne-am dorit încă de la început, acest centru ne dorim să fie ca o punte de legătură între ONG-urile din Sibiu și nu numai, pentru a aduce cât mai multă bucurie în rândul tinerilor cu dizabilităţi. Primul pas în acest proiect a fost făcut de către asociaţia <<Domy Music Star>> şi Palatul Copiilor Sibiu. Vă mulţumim şi sperăm ca împreună să aducem bucurie în sufletele cât mai multor beneficiari!” 
- Lili Nenciu Blaga

Una dintre invitatele din cadrul acestui spectacol a fost domnișoara Cristiana Damian, o tânără foarte talentată care a încântat spectatorii cu vocea ei foarte sensibilă și modernă! Se pare că Sibiul este plin de copii foarte talentați, cu voci incredibile, astfel mă bucur că am cunoscut-o pe Cristiana, căci - sinceră să fiu - îi invidiez (în sensul bun) timbrul vocal...sunt sigură că va ajunge o mare artistă, iar la acest spectacol a demonstrat deja acest lucru! 

,,M-au impresionat foarte mult acești copii prin emoția și fericirea lor. Am simțit că s-au bucurat cu adevărat să ne vadă și să ne audă cum am cântat. Copiii au fost foarte prietenoși și au comunicat în felul lor. Mi-ar plăcea să mai particip la astfel de evenimente frumoase!” 

- Cristiana Damian

Una dintre melodiile interpretate de Cristiana a fost ,,Someone like you” (Adele), iar Ovidiu, un băiat extraordinar din rândul acestor tineri, m-a invitat la dans ca un adevărat gentleman! V-am spus că în 23 iulie ne-am bucurat cu toții de o adevărată petrecere, deci îmi pare rău că ați pierdut distracția! 

Selena Guller, eleva doamnei profesor Izabela Tomiță, a schimbat puțin ritmul și ne-a scos la joc cu melodii de muzică populară de la noi din Mărginime! Despre Selena vă pot spune doar că este o adevărată artistă, căci a ținut singură, fără oprire, un mic recital (la doar 11 ani) și în același timp a condus și hora, la care am dansat cu toții! Felicitări Selena, ești o adevărată profesionistă!

,,Sunt fericită că am reușit să aduc zâmbet pe chipul celor prezenți” - Selena Guller

Mai are rost să vă spun despre prietena mea Cătălina Dumitrean? Dacă nu ați citit până acum articolul despre ea, vă invit să o faceți, dând click chiar aici! Ca de obicei, Cătălina a impresionat publicul cu interpretarea plină de sensibilitate și bucurie, iar la final, tinerii au aplaudat-o cu multă, multă putere și încântare! 

,,Cele mai frumoase și eficiente momente sunt cele în care te implici cu sufletul. Acesta a fost cazul evenimentului, unde am învățat încă o dată că fericirea este mai presus de orice altă avuție și că nu poate fi dată de nimic măsurabil. Am ales fără dubii să accept colaborarea și să mă alătur împreună cu cercul de canto de la Palatul Copiilor Sibiu, a cărei activitate este coordonată de mine. Palatul Copiilor este instituția care trebuie să fie prezentă în societate, motiv pentru care am ales să ne alăturăm și acestui proiect. Suntem suflete pentru suflete și împreună putem aduce schimbarea și putem dovedi implicarea.”

 -  Prof. Cătălina Dumitrean 


Nu vreau să inchei acest articol până nu vă povestesc puțin despre noua mea prietenă și - în același timp - idolul meu, pe numele ei de Roxana! În pauză, Roxana ne-a spus că îi place foarte mult să cânte și că s-ar bucura dacă ar interpreta și ea un cântec. Am spus ,,Ok, perfect! Ce îți place să cânți?”, iar ea mi-a răspuns foarte hotărâtă ,,Eu cânt de toate, și muzică ușoară și muzică populară...”. Mi-am dorit să cânt împreună cu Roxana și am ajuns la un comun acord, acela de a interpreta melodia ,,Dragostea e tot ce rămâne” a Andrei. Sinceră să fiu, nu m-am gândit că Roxana mă va impresiona, însă vă asigur că are o voce grozavă și că m-a lăsat ,,mască”. După duetul nostru (de fapt primul, căci ulterior am mai cântat împreună), am observat că Roxana știa aproape toate melodiile și dacă nu le știa, era foarte atentă la versuri și le reținea. De exemplu, Selena a cântat ,,Zi bade cu fluiera” și am întrebat-o pe Roxana dacă știe melodia, căci am văzut-o că fredona. Ea mi-a spus ,,Apăi nu știu, dar cânt și eu cu ea”. La această melodie strofa se repetă, iar Roxana asculta strofa, iar a doua oară, când se repeta, o cânta împreună cu Selena. M-a impresionat profund Roxana, căci am încercat și eu să rețin strofa, însă nu am reușit să o reproduc, deoarece conține foarte multe cuvinte! Astfel, vă spun cu mâna pe inimă că Roxana este o adevărată artistă, care s-a născut pentru muzică! 


Așadar, muzica reprezintă cea mai frumoasă modalitate de a te exprima, de a lega prietenii, de a bucura sufletele oamenilor...cum ar fi viața fără muzică? Imposibil de imaginat, nu? Acest spectacol al fundației ,,Little John's House” ne-a demonstrat cât de importantă este muzica în viața unui om, mai ales în viața unui tânăr, precum acești eroi pe care i-am cunoscut! Vreau să îi mulțumesc iar Lilianei Nenciu - Blaga pentru invitație și să felicit minunatele și talentatele fete, cu care am avut plăcerea și onoarea să ,,împart scena”: Cristiana, Selena și Cătălina. Abia aștept să mă reîntâlnesc cu noii mei prieteni! 




 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

EDIȚIA A XI-A - FESTIVALUL INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”

ANDRADA PRECUP

DESPRE EDIȚIA A 9-A A FESTIVALULUI INTERNAȚIONAL ,,HERMANNSTADTFEST”